Hola amigos

publicerat i
Ni var inte beredda på ett inlägg kan jag tänka mig, men nu är det så att jag har vart hemma idag (är JÄTTEförkyld) och borde egentligen läsa på prov så för att ha en orsak till att inte göra det så tänkte jag slänga in ett inlägg. Förvänta er dock inte fler på en stund (eller vem vet..).
Minns inte ens vad som hänt under tiden jag inte bloggat, men jag har iallafall hunnit vara i både Sverige, Danmark och Tyskland och sedan har jag börjat jobba också. Sjukt skönt att ha ett jobb för sommarn! Bara sitter och planerat vad jag skall göra utav lönen, haha.
På tal om sommar så är det inte länge kvar innan vi får lov, känns dock rätt långt borta med tanke på vädret. Sol i all ära, men det blåser sååå kallt.
Okej, väldigt intressant inlägg, vet att ni tycker det också. Nu skall jag titta på Suits, en serie som jag började se på idag! Goooodnaaaattt 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

vart hemma... utav lönen... slut tro du e svensk

Svar: Hahahaha, mitt modersmål är svenska så ja behöver inte tro något
Filippa Virtanen

2:a kommentar, skriven , av Sara:

Var/Vad jobbar du med? :)

3:e kommentar, skriven , av Linnea:

Hur stylar du ditt hår och vad använder du för smink till vardags? Du är jättefin :)

Kommentera inlägget här :