Q/A

publicerat i Era frågor & Svar.;
Q: Var kan man kolla på serien? :)
A: Eftersom serien är så pass ny så finns den knappast på swefilmer.com... Gissar jag! Därför laddar jag ner varje avsnitt :) (Om Devious Maids)

Q: Bästa pojkkompisar?
A: Om det är nån av mina pojkkompisar som frågat detta - Du är pinsam XD nämen, det är nog Robban eller Simon.

Q: Hu va mascaran nudå? :D
A: Eftersom jag är både glömsk och oaktiv med bloggandet så har ni inte fått någon "recension" på mascaran som jag lovade.. Surpirse!
Tycker iallafall den var sjukt bra och håller vad den lovar. Har den vattentäta, håller i ur och skur minsann! Kan dock tänka mig att du kan hitta en nästan lika bra bara att hälften billigare kanske...

Q: Skulle inte du kunna tänka dig att skaffa ask? Lättare att fråga och att svara. (:
A: Är nog väldigt kritisk till hela grejen med ask, men tror på dig med detdär att det är lättare och snabbare. Allting samlat på ett och samma ställe liksom.
Skulle självklart kunna ha en ask, om alla bara kunde skippa domdär töntiga frågorna... Får se om jag vågar skaffa.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ida:

gud nej. skaff int ask! XD

Kommentera inlägget här :