Fula kommentarer mot bloggare.

publicerat i Övrigt.;
 
Fick en riktigt ful kommentar idag, har länge sett fula kommentarer och påhopp riktas mot oftast bloggare, bloggare som verkligen har superfina bloggar och verkar hur härliga som helst. Och det gör mig så himla arg, varför?! Idag var det iallafall min tur att få en ful kommentar, även om det inte händer ofta så blir jag så jävla förbannad.
SÅ tänkte påminna er om att, om ni inte gillar vad jag skriver, tycker att jag skryter om saker eller något annat så är ni inte tvingade att klicka er in på min blogg, så enkelt är det! Sen om ni fortfarande inte kan hålla er borta från min blogg så kan ni ens hålla era åsikter för er själva, för egentligen vad vinner du på att säga något dumt till någon annan? Har du så dåligt självförtroende så du måste tynga ner andra för att må bättre? Tänk två gånger innan du uttrycker dig, för du vinner inte på det i längden.
 
Sen tillbaka till att ''jag skryter'' eller att jag ''försöker ha ett perfekt liv'', jag vill absolut inte skryta när jag lägger upp bilder på tex. mitt smink... DET ÄR NI SOM VILLE ATT JAG SKULLE GÖRA DET!! Men då är det förstås någon som inte tycker det är okej, utan istället vill säga att jag skryter. Jag är intresserad av kläder, smink och att resa. Därför skriver jag om sånt, sen om ni vill jag skall visa något i bloggen, så gör jag det!
Och att jag försöker ha ett perfekt liv, hur kan ni ens säga det genom att bara läsa min blogg? Jag skriver såklart inte personliga saker, utan jag skriver i princip bara vad jag gjort just idag. Jag vill ha privatliv och min blogg är så långt ifrån mitt ''riktiga'' liv som det bara kan komma, hit skriver jag om vad som intresserar mig m.m.
Denna personen hade också klagat om att jag alltid skriver om hur roliga saker jag och Benjamin gör, och sen skrivit att vi två inte ens ser så gulliga ut tillsammans. Ursäkta men vart vill du komma? Haha, som om vi skulle bry oss om andra tycker vi är gulliga tillsammans?! Det är nog det absolut sista.
Som slut vill jag bara skicka kärlek på posten till alla dem som faktist skriver positiva kommentarer som man blir glad av, för det är just dem positiva kommentarerna som man vinner på.
 
Jag hoppas nu iallafall att speciellt du som hade en dålig dag idag och ville ta ut din avundsjuka, ditt dåliga självförtroende osv. att du faktist tar dig en tankeställare, och att slutar läsa min blogg/följa mig på instagram om du verkligen blir en så dålig person av den att du måste kränka andra. Du mår inte bättre av det, du kommer nog någongång inse det. Ha en forsatt bra dag fuckers!
 
''I don't care what you think about me. I don't think about you at all'' - Coco Chanel

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av palmin:

ojherregud va folk orkar blanda sig i allt man gör utan att di ens har nånting å gör me de! .__.

Svar: Håller med! Jobbit...
Filippa Virtanen

2:a kommentar, skriven , av (y):

Så jävla bra sakt!

Svar: Tack! <3 vad bra jag inte är ända som tycker såhär!
Filippa Virtanen

3:e kommentar, skriven , av kliddon:

vem ere som ska piiiskas????!
å bra skriva btw

4:e kommentar, skriven , av myllon:

sku int ha kuna sagt he betär

Kommentera inlägget här :